Använd din SJ-rabatt och hitta bra verktyg på de nya medlemssidorna

Logga in uppe till höger på de nya medlemssidorna här på naturskyddsföreningen.se. Där kan du som medlem ta del av din rabatt på 10 procent på tågresor via SJ, hitta verktyg och aktiviteter och mycket annat.

Som medlem i Naturskyddsföreningen har du en mängd rabatter och förmåner, bland annat på SJ. Dessa finns samlade på dina nya medlemssidor som du når genom att logga in med ditt bank-id via länken uppe till höger.

Medlemsinformation och verktyg för ditt engagemang

På medlemssidorna kan du också se dina medlemsuppgifter och hur mycket du ger till föreningen.

I en kalender samlas aktiviteter nära dig och du kan klicka dig vidare till din lokala krets för att läsa mer om vad som pågår på din ort.

Under rubriken "Verktyg för ditt engagemang" finns möjlighet att ladda ned och beställa material, hitta utbildningar för dig som är medlem i föreningen och söka bidrag.

Bli medlem i Sveriges största miljöorganisation

Var med i kampen för en friskare natur och starkare miljöpolitik och få den prisbelönta tidningen Sveriges Natur fem gånger om året.

Bli medlem idag
Bli först att gilla!