Engagemangshelg – Starka tillsammans

Håll glöden vid liv och väx i ditt engagemang! Välkommen till Engagemangshelgen 2024, en inspirerande helg som ger dig verktyg och inspiration för att skapa och utveckla ditt engagemang. I år möts vi i Stockholm den 23-24 november.

• Datum: 23-24 november 2024
  • Plats: Rikskansliets lokaler, Åsögatan 115, Stockholm
  • Kostnad: Gratis att delta. Boende och måltider ingår. Resor med tåg/buss ersätts av riksföreningen.

Engagemangshelgen - Starka tillsammans är öppen för alla medlemmar. Oavsett om du redan är en aktiv medlem eller vill utöka ditt engagemang, är detta helgen för dig!

Program

• Workshop om hat och hot mot ideellt aktiva: Få nytt kunskaps- och metodmaterial
  • Workshop om engagemang: Lär dig hur du når ut till fler medlemmar lokalt.
  • Möt våra nätverk: Handla miljövänligt, Mat- och Jordbruk, samt Globala nätverket.
  • Reflekterande samtal: Diskutera engagemang, klimat och väck tankar.
  • Föreläsningar: Få konkreta tips från Naturskyddsföreningens sakkunniga om hur du kan arbeta med natur och miljö lokalt.

Anmälan

Anmälan öppnar den 3 oktober 2024. Tills dess kan du göra en föranmälan. Antalet platser är begränsat, så anmäl dig tidigt – först till kvarn gäller! Sista anmälningsdag är 10 november 2024.

Vid din slutgiltiga anmälan får du ett bekräftelsemejl med lösenord och referensnummer för bokning med SJ. Manual för bokning och referensnummer kommer att finnas i bekräftelsemejlet. Kom ihåg att ange rätt referens.

Vi ser fram emot att välkomna dig till Engagemangshelgen – Starka tillsammans!

skog,vatten,höst,träd,grön,gul,blå

Stå upp för naturen

Läget för vår planet är akut, men vi kan fortfarande bromsa utvecklingen. Du behövs i det arbetet!

Bli månadsgivare
Gillas av 2